close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בלונים לבריתה- גם תינוקות אוהבות בלונים

מערכת שורשכא אדר א, תשעו01/03/2016

איך בלונים יכולים לשדרג את מסיבת הולדת הבת שלכם?

תגיות:

עד לפני לא מעט שנים, לא היה נהוג לערוך אירוע כשילדה היתה נולדת ובאה לעולם. בזמן שאצל בנים היה נהוג לערוך ברית, הרי שעבור הבנות לא היה אירוע מקביל. במהלך הזמן החלו משפחות רבות לציין את האירוע באמצעות בריתה, הן באירועים ביתיים והן באירועים הרבה יותר גדולים בגני אירועים או אולמות אירועים.

כשמארגנים בריתה, לרוב זה לא שבוע אחרי הלידה כמו במקרה של ברית, אז יש הרבה יותר זמן והרבה יותר נוח לארגן את האירוע בצורה רגועה ושלווה. לכן אפשר לבחור מקום בצורה יותר רגועה, לבחור קייטרינג מתאים, מוזיקה (לעיתים אפילו תקליטן) וכן עיצוב לאירוע שיתאים לרוח ולאופי שלו.

עם זאת, עדיין מדובר בבריתה ולא בחתונה, לכן האירוע ישמור על קו יותר שמרני וצנוע, הן מבחינת ההוצאות והן מבחינת האלמנטים השונים שישתמשו בהם. זו הסיבה שלא נימשך אל עיצוב כגון זיקוקים או מסכי ענק נניח, אלא לעיצובים כמו בלונים לבריתה, מוצר שנחשב מאוד פופולארי ונפוץ בקרב זוגות רבים אשר עורכים בריתה לבת שלהם, תהיה זו ביתם הבכורה או בת קטנה יותר.

מדוע בלונים לבריתה יכולים להתאים לאירוע כזה

יש לכך כמה הסברים אותן נציג כעת:

ראשית, בלונים לבריתה הם מוצג נעים, נוח, קל, משתלב היטב ברוח של בריתה. לא מדובר במשהו קר או משהו טכני מדי אלא מוצג חם ונעים כיאה לבריתה.

שנית, בעזרת בלונים לבריתה אפשר ליצור עיצובים שונים, הן עיצובים על הכיסאות, מרכזי שולחן,במה, שער כניסה, קירות ועוד. מדובר על רבדים רחבים של עיצובים שיכולים להתאים לבריתה הן בעיצובים והן בצבעים השונים.

שלוש, מבחינת תקציב הרי שהבחירה בבלונים לבריתה היא אופטימאלית. בעוד אטרקציות אחרות נחשבות מאוד יקרות ודורשות לא מעט זמן ומשאבים אחרים, כאן מדובר על משאבים יחסית צנועים, משאבים פשוטים. צריך לזכור, שעם כל החגיגה והשמחה, רובנו מעדיפים לא להשקיע כסף רב בארגון בריתה ולו מהסיבה הפשוטה, שהעלות הכלכלית הגבוהה מגיעה לאחר מכן, ועדיף לנו לנהוג בחוכמה ולהשקיע את הכסף בגידול הילדה וברכישת מוצרים שונים ולא בחגיגה ללידתה.

ארבע, שימוש בבלונים הם דבר יפה בסופו של דבר. הצבעים השונים יכולים להוסיף הרבה, להשתלב בעיצוב הכולל, להוסיף נדבכים שונים של עיצוב, מדובר בעיצוב פשוט אך ייחודי ומעניין. חשוב להשאיר את העיצוב רק לדברים מתוחכמים אם אפשר להשתמש בעיצוב באמצעות בלונים.

לסיום, בלונים לבריתה הם מוצר מאוד פופולארי, הורים רבים בוחרים להשתמש בהם לצורך עיצוב. לרוב מדובר על בלונים בצבעים כגון, אדום, ורוד, לבן. אך יש הורים שמעדיפים דווקא לטשטש בין הצבעים ולא למהר לבחור בצבעים שנחשבים "נשיים" יותר אלא לבחור בצבעים ניטראליים, לכן לא נתפלא אם נגיע לבריתה ונגלה שם בלונים בכחול, לבן או צבעים אחרים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה